Gdańskie Nieruchomości

Wiadomości

OFERTA PRACY

DYREKTOR GDAŃSKIEGO ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH – Z.B.
ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa.

I. Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe
  • Staż pracy 2 lat
  • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa
  • Znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa

II. Wymagania pożądane:

  • Licencja w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami Skarbu Państwa
  • Samodzielność, Kreatywność

III. Zakres zadań:

Do głównych obowiązków Inspektora ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa należy między innymi:

Gospodarowanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa ze szczególnym uwzględnieniem budynków użyteczności publicznej a także lokali mieszkalnych.
Umiejętność współpracy z użytkownikami budynków użyteczności publicznej .

IV. Wymagane dokumenty

Dokumenty aplikacyjne kandydatów na stanowisko Inspektora ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa winny zawierać:

  • list motywacyjny napisany odręcznie,
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
  • oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
  • oświadczenie o stanie zdrowia

V. Do naboru mogą przystąpić obywatele innych państw – zgodnie z art.11.Ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223 poz.1458).

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).

Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeniowej GZNK - ZB moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz.1458.)

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 03.01.2011 r. pod adresem:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Z.B.
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór – Inspektor ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa”. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów w formie elektronicznej zaopatrzone w podpis elektroniczny na adres e-mail nk@gznk.pl.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Wynik naboru zostanie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy informacyjnej Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych - Z.B.

piksel

Gdańskie Nieruchomości z siedzibą w Gdańsku, ul. Partyzantów 74, jako Administrator Danych Osobowych informuje, że dane osobowe uzyskane w toku wymiany korespondencji lub rozmowy telefonicznej, gromadzone są wyłącznie w celu realizacji spraw, których dotyczą. Dane mogą być przekazane innym jednostkom organizacyjnym Gminy Miasta Gdańska jeśli wymaga tego przedmiot sprawy. Okres ich przechowywania uzależniony jest od charakteru sprawy i wynosi zazwyczaj 5 lat. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do dostępu do przekazanych danych, ich sprostowania, usunięcia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych. Realizacją wspomnianych praw, jak i udzielaniem szczegółowych informacji, zajmuje się Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować w siedzibie Administratora Danych Osobowych, poprzez pocztę elektroniczną o adresie iodo@nieruchomoscigda.pl lub formularz dostępny na stronie https://www.nieruchomoscigda.pl/dane-osobowe. Osoba, której dane dotyczą, może również wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Nasze serwisy internetowe wykorzystują pliki cookies, aby spełniać lepiej Państwa oczekiwania. Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje dotyczące cookies »

zamknij