Wiadomości
OFERTA PRACY
DYREKTOR GDAŃSKIEGO ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH – Z.B.
ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa.
I. Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe
- Staż pracy 2 lat
- Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa
- Znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
II. Wymagania pożądane:
- Licencja w zakresie zarządzania nieruchomościami
- Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami Skarbu Państwa
- Samodzielność, Kreatywność
III. Zakres zadań:
Do głównych obowiązków Inspektora ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa należy między innymi:
Gospodarowanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa ze szczególnym uwzględnieniem budynków użyteczności publicznej a także lokali mieszkalnych.
Umiejętność współpracy z użytkownikami budynków użyteczności publicznej .
IV. Wymagane dokumenty
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na stanowisko Inspektora ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa winny zawierać:
- list motywacyjny napisany odręcznie,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach zajęć obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- oświadczenie o stanie zdrowia
V. Do naboru mogą przystąpić obywatele innych państw – zgodnie z art.11.Ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223 poz.1458).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeniowej GZNK - ZB moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223,
poz.1458.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 03.01.2011 r. pod adresem:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Z.B.
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór – Inspektor ds. zarządzania nieruchomościami Skarbu Państwa”. Dopuszcza się możliwość przesyłania dokumentów w formie elektronicznej zaopatrzone w podpis elektroniczny na adres e-mail nk@gznk.pl.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Wynik naboru zostanie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy informacyjnej Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych - Z.B.
Kategorie